Kampanja sa svrhom 2024 Warm Up

Mr. Goodvertising 17. aprila u Beogradu

SrbijaSvetU fokusu

14.2.2024 13:29 Autor: Redakcija Biznis.rs 3

Mr. Goodvertising 17. aprila u Beogradu Mr. Goodvertising 17. aprila u Beogradu
U okviru festivala Kampanje sa svrhom 2024 Warm Up, 17. aprila gostovaće Tomas Kolster – Mr. Goodvertising, međunarodni govornik, ekspert i autor u oblasti... Mr. Goodvertising 17. aprila u Beogradu

U okviru festivala Kampanje sa svrhom 2024 Warm Up, 17. aprila gostovaće Tomas Kolster – Mr. Goodvertising, međunarodni govornik, ekspert i autor u oblasti marketing sa svrhom, kada će u Beogradu održati Brainwork za CSR zajednicu.

Kolster je lider i jedan od najpriznatijih mislilaca na globalnom nivou gde se susreću marketing, poslovanje i održivost. Napisao je dve knjige – Goodvertising (Thames & Hudson 2012) i The Hero Trap (Tailor and Francis, 2020).

„Svojom prvom knjigom Kolster je popularizovao termin Goodvertising kako bi opisao oglašavanje koje donosi pozitivne ekološke ili društvene koristi. Svojom drugom knjigom on je unapred upozorio na postnamensko tržište, gde ljudi ne kupuju vaše vrednosti ili vaše „zašto“, već ko im možete pomoći da postanu. Svojim glasnim, a često i provokativnim, stavovima o vrednostima, svrsi i vođstvu neprestano osporava status quo“, navodi se u saopštenju.

Dodaje se da je Kolster međunarodni keynote govornik koji je nastupao u više od 80 zemalja za kompanije kao što su Meta, Adidas, P&G i IKEA, na konferencijama kao što su TEDx, SVSV i Advertising Week.

Kao osnivač Goodvertising Agencije, savetuje kompanije sa liste Fortune 500, startap kompanije, neprofitne organizacije i vlade o kreativnijim strateškim pristupima uticaju brenda i poslovanja. Objavljuje za The Guardian, Ad Age i Adveek.

Kampanje sa svrhom – prvi Festival društveno odgovorne komunikacije u Srbiji i jedan od prvih ovakve vrste u svetu održan je 2021, 2022. i 2023. godine.

Inicijator i organizator – udruženje „Žute patalone“ – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti ima za cilj podsticanje društveno odgovorne komunikacije namenjene dobrobiti dece i pojedinca, a sam Festival ima za cilj da prepozna, nagradi i podstakne društveno odgovornu komunikaciju namenjenu dobrobiti deteta, pojedinca i društva u celini.

„Ove godine smo odlučili da odemo korak dalje i inspirišemo nove Kampanje sa svrhom idući ispred tržišta na kojem poslujemo, jer smatramo da jedino uz pomoć novog znanja i veština rastemo svi, i kao pojedinci i kao struka, i kao zajednica. Tomasov BRAINWORK je investicija u potencijale naše društveno odgovorne komunikacije“, rekla je Tijana Adamov Ignjatović, osnivač festivala Kampanje sa svrhom i nevladine organizacije Žute Patalone.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...