Saobraćajnica će biti duga 105,4 kilometara

Počela izgradnja auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad

InfrastrukturaSrbija

13.12.2023 08:43 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Počela izgradnja auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad Počela izgradnja auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad
Izgradnja auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad, dužine 105,4 km, počela je juče kod Beograda. Početak radova je obeležen u prisustvu ministra građevinarstva,... Počela izgradnja auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad

Izgradnja auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad, dužine 105,4 km, počela je juče kod Beograda.

Početak radova je obeležen u prisustvu ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Gorana Vesića, predsednika Pokrajinske vlade Igora Mirovića, kineskog ambasadora Li Minga i direktora Koridora Srbije Aleksandra Antića.

„Ovaj auto-put će povezati Beograd sa Zrenjaninom i Novim Sadom, a njegova dužina će biti 105,4 kilometara. Putovaće se između Beograda i Zrenjanja tačno pola sata, a između Zrenjanja i Novog Sada mnogo kraće. Na taj način ćemo omogućiti da ljudi koji žive u Zrenjanju i susednim opštinama da budu dobro saobraćajno povezani sa Beogradom i Novim Sadom“, naglasio je Vesić.

On je poručio da ovaj auto-put znači život za Banat, i njegovu vezu sa Beogradom i Novim Sadom.

„Uvek kada počnemo da gradimo neki novi auto-put ili brzu saobraćajnicu imamo razloga za zadovoljstvo. Ako pogledamo sve puteve i saobraćajnice koje se rade u Srbiji, možemo da konstatujemo da je Banat bio veoma zapostavljen što se tiče železničkog i drumskog saobraćaja“, rekao je Vesić.

Istakao je da nas čekaju još dva dodatka na ovaj auto-put, a da sutra kreće izgradnja „Osmeh saobraćajnice“.

Niskogradnja
Foto: Pixabay.com

„Brza saobraćajnica između Novog Bečeja i Zrenjanina, treba da poveže ‘Osmeh saobraćajnicu’, odnosno, ostatak Srbije sa Somborom, Kulom, Vrbasom, Srbobranom, Bečejem, Novim Bečejem, Kikindom i Srpskom Crnjom. Kada ta brza saobraćajnica i auto-put budu povezani čitav Banat će biti premrežen mrežom saobraćajnica“, rekao je Vesić, prenosi B92 net.

Istakao je da nas čeka izgradnja mosta na Adi Huji gde će se prirodno sliti saobraćaj sa auto-puta Beograd-Zrenjanin.

„Ko dolazi iz Zrenjanina neće morati da ulazi u Beograd, nego će moći da ide prema Nišu ili Šidu veoma lako, a to će rasteretiti Pančevački most. U međuvremenu počinjemo da gradimo još jedan most na Dunavu kod Vinče“, poručio je on.

Vesić je podsetio da će u okviru programa rekonstrukcije naših regionalnih pruga biti pokrenuta rekonstrukcija pruge koja ide od Pančeva, i gore vodi prema Kikindi, Senti i Subotici, dužine oko 200 kilometara, i da će se njom vozovi kretati do 120 kilometara na sat.

On je zahvalio Pokrajinskoj vladi što su, kako je rekao, pomogli da se brzo dobiju sve dozvole.

Igor Mirović je podsetio da je, prilikom poslednjeg susreta predsednika Srbije Aleksandra Vučića i predsednika Si Đipinga u Kini, ministar Vesić potpisao ugovor za izgradnju ovog auto-puta.

On je poručio da će izgradnja auto-puta doneti veliki podsticaj za ekonomski razvoj i nova radna mesta u opštinama Kovačica, Novi Sad, Žabalj, Temerin, Titel, i drugim koje se nalaze pored trase ovog auto-puta.

Kako je rekao, važnost auto-puta će se videti u novim industrijskim zonama, kompanijama koje će se graditi, pošto investiori, kaže Mirović, traže uređenu infrastrukturu.

Kineski ambasador je poručio da su kineske firme uključene u mnoge projekte i pomažu da se poboljša infrastruktura u Srbiji.

Glavni inženjer kompanije „Šandong“ koja gradi auto-put Džang Dijančao je istakao da se danas počelo sa radovima na skidanju površinskog sloja zemlje.

  • SABRINA

    13.12.2023 #1 Author

    Izgradnja puteva je bitna stvar za svaku zemlju.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...