od 14. do 17. marta 2024.

Predstavnici dva svetska udruženja na PRO PR konferenciji u Beogradu

RegionSrbijaU fokusu

8.2.2024 12:09 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Predstavnici dva svetska udruženja na PRO PR konferenciji u Beogradu Predstavnici dva svetska udruženja na PRO PR konferenciji u Beogradu
Međunarodna PRO PR konferencija biće održana po 21. put od 14. do 17. marta u Beogradu, i ovaj događaj je poseban po tome jer... Predstavnici dva svetska udruženja na PRO PR konferenciji u Beogradu

Međunarodna PRO PR konferencija biće održana po 21. put od 14. do 17. marta u Beogradu, i ovaj događaj je poseban po tome jer je specijalizovan za lidere u komunikaciji, ali i zbog toga što svake godine menja mesto održavanja.

O važnosti ove konferencije i njenoj svetskoj reputaciji govori podatak da je ona jedina konferencija koju podržavaju dva svetska udruženja, iako su u istoj oblasti i imaju iste ciljne grupe, a poslovno su konkurenti na istu dolaze predsednici i dva svetska udruženja, navodi se u saopštenju.

Iz Londona na konferenciju u Beograd dolazi Džejms Heves (James Hewes), predsednik i direktor Udruženja za odnose s javnošću i komunikacije/Public Relations and Communications Association (PRCA), koja okuplja više od 40.000 članova, a svoje kancelarije osim Londona ima i u Dubai, Hong Kongu te Singapuru. Takođe, svoje predavanje imaće i Nataša Pavlović Bujas, nedavno novoizabrana predsednica Međunarodnog udruženja za odnose s javnošću/International Public Relations Association (IPRA).

Očekuje se da će konferenciju pratiti više od 200 delegata iz 17 zemalja, kaže predsednik organizacionog odbora Danijel Koletić.

Foto: arhiva Apriori world Marko Pigac

„Tema ovogodišnje konferencije je ‘New directions, new challenges’. U Srbiji smo po četvrti put, prvi put 2004. u Beogradu, nakon toga u Subotici 2011. pa na Zlatiboru 2018. godine. Srbija i njeni stručnjaci za komunikacije jedni su od vodećih ne samo u regionu nego i u svetu, ponekad nedovoljno priznati i prepoznati od domaće javnosti. Odnosi s javnošću se transformišu zahvaljujući novim tehnologijama, ali njihova uloga u stvaranju i zadržavanju dobrog imidža ima veliki uticaj na stvaranje profita što su prepoznale odavno i svetske korporacije koje stavljaju funkciju odnosa s javnošću u sam vrh menadžmenta, jer se imidž ne kupuje, imidž se stvara. PRO PR konferencija nije spektakl novih tehnologija i led ekrana, fokusirani smo godinama na sadržaj. Ove godine ukupno 30 predavača i učesnika panela pružiće nove smernice u ovoj industriji“, kaže Koletić.

U sklopu PRO PR konferencije biće dodeljena i priznanja PRO PR Globe Awards, a dobitnici ovogodišnje nagrade dobiće unikatne grafike koje su izradili studenti Akademije umetnosti Univerziteta u Novom Sadu.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...