Najavljene nove nabavke tramvaja, trolejbusa i autobusa

Šapić: Pogon GSP kod Belvila seli se iza naselja Mileve Marić

BiznisInfrastrukturaSrbija

15.11.2023 08:44 Autor: Redakcija Biznis.rs 7

Šapić: Pogon GSP kod Belvila seli se iza naselja Mileve Marić Šapić: Pogon GSP kod Belvila seli se iza naselja Mileve Marić
Pedsednik privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić obišao je u sredu saobraćajni pogon GSP-a na Novom Beogradu i tom prilikom najavio da predstoji selidba... Šapić: Pogon GSP kod Belvila seli se iza naselja Mileve Marić

Pedsednik privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić obišao je u sredu saobraćajni pogon GSP-a na Novom Beogradu i tom prilikom najavio da predstoji selidba tog pogona na novu lokaciju, objavila je eKapija.

Prema Šapićevim rečima, pre nekoliko meseci započet je proces izrade detaljne regulacije prostora gde se nalazi pogon, a koji se na tom mestu nalazi više od 50 godina.

„U to vreme taj deo grada je bila periferija, a danas je maltene centar grada. Ovo postrojenje danas ometa mir i život stanovnika ovog dela grada. Iza naselja Mileve Marić našli smo parcelu koja ima šinsku vezu i druge priključke neophodne za ovakvo postrojenje. Uz relativno male infrastrukturne radove, možemo da ga izmestimo na novu, kvalitetniju i uslužniju lokaciju za njegove zaposlene„, ocenio je Šapić.

U toku sledeće godine, kako je rekao, očekuje se završetak administrativnih poslova, kako bi u toku naredne dve do tri godine i ceo pogon bio izmešten na novu lokaciju, dok bi stara trebalo da bude „uređena u skladu sa okruženjem u kojem se nalazi“.

Kada je reč o podmlađivanju voznog parka, Šapić je najavio da će u sledećih nekoliko dana biti raspisana nabavka za 25 novih tramvaja. Kako je ocenio, „to će biti najveća nabavka tramvaja u poslednjih dvadeset do trideset godina.“

Ipak ovu tvrdnju ne potkrepljuju zvanični podaci, jer ako se malo pažljivije pogleda u dostupne podatke GSP-a i istorijat nabavke tramvaja, činjenice kažu – poslednji, najmoderniji i najmlađi tramvaji koje GSP i ima, 30 španskog CAF-a, u Beograd stizali sukcesivno od 2011. do 2014. godine, skrenula je pažnju eKapija.

Kada je reč o trolejbusima Šapić se izvinio što je pre neki dan dao netačnu informaciju da novi trolejbusi nisu kupljeni više od 40 godina.

Planiramo takođe da nabavimo i nove trolejbuse nakon što smo prošle godine kupili 100 autobusa“, dodao je Šapić naveo da očekuje da će u narednom periodu biti raspisana nabavka za novih 280 do 300 autobusa, „što će takođe biti najveća nabavka autobusa koja je sprovedena u poslednjih nekoliko decenija“.

  • SABRINA

    15.11.2023 #1 Author

    Ako sva navedena prevozna sredstva i dođu, dok se povuku sa ulica stari a ubace novi autobusi, trolejbusi, tramvaji opet ćemo biti na istom.I dalje ćemo da čekamo i trpimo neredovnost gradskog prevoza.

    Odgovori

  • Mike

    15.11.2023 #2 Author

    Zbog bolje penetracije cenim… 🤣🤣🤣

    Odgovori

  • Inquiete

    15.11.2023 #3 Author

    Ajde bas da vidimo i ta nova vozila, jer ovo sada je katastrofa, cekas prevoz sat vremena.

    Odgovori

  • Emilija

    15.11.2023 #4 Author

    Da vidimo i to!

    Odgovori

  • nata

    15.11.2023 #5 Author

    E, to ce resiti sve probleme

    Odgovori

  • SHALIMAR

    15.11.2023 #6 Author

    Bilo je i vreme,mada guzve nisu zbog starosti vozila nego sto ni vece inflacije i cene goriva a svi voze…

    Odgovori

  • Cale

    19.11.2023 #7 Author

    Nemaju ni dovoljno vozila ni dovoljno vozača, voze ljudi u penziji koji nemaju strpljenja da čekaju pa ljudima ostaju ruke i deca na vratima zaglavljeni

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...