Sve više Amerikanaca pravi "zdravije izbore"

Prodaja bezalkoholnih žestokih pića i vina u SAD porasla za 20,6 odsto

LifestyleSvetZanimljivosti

29.12.2022 18:27 Autor: Redakcija Biznis.rs 5

Prodaja bezalkoholnih žestokih pića i vina u SAD porasla za 20,6 odsto Prodaja bezalkoholnih žestokih pića i vina u SAD porasla za 20,6 odsto
Ako se uzmu u obzir podaci u vezi sa prodajom bezalkoholnih žestokih pića, piva i vina u Sjedinjenim Američkim Državama, sasvim je izvesno da... Prodaja bezalkoholnih žestokih pića i vina u SAD porasla za 20,6 odsto

Ako se uzmu u obzir podaci u vezi sa prodajom bezalkoholnih žestokih pića, piva i vina u Sjedinjenim Američkim Državama, sasvim je izvesno da će ovi proizvodi u narednoj godini zauzimati više prostora na rafovima u radnjama nego što su do sada.

Kada se brend Seedlip pojavio na tržištu 2015. godine, kao prvo destilovano žestoko piće na svetu, ispostavilo se da mnogi kupci koji “žele da piju, ali ne i da se napiju”, piše Bloomberg. Ovih dana brendovi bezalkoholnih pića postepeno zauzimaju sve više mesta na policama u prodavnicama, barovima i restoranima.

Prodaja bezalkoholnih pića u SAD beleži nagli rast, jer broj potrošača koji žele da vode zdraviji način života raste. U fiskalnoj godini koja se završila u avgustu 2022. godine prodaja bezalkoholnih žestokih pića i vina dostigla je 396 miliona dolara, što predstavlja međugodišnji rast od 20,6 odsto, navode iz kompanije NeilsenIQ.

Pića iz kategorije vina su u tom periodu zabeležila rast prodaje od 23,2 odsto, dostigavši tako vrednost od 52 miliona dolara, dok su bezalkoholna žestoka pića zabeležila rast od 88,4 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Tome u prilog svedoči i uspeh prodavnice bezalkoholnih pića Boison iz Bruklina, koja je u roku od dve godine proširila svoje poslovanje i na oblasti između Njujorka i Los Anđelesa. Boison takođe proizvodi bezalkoholna vina, a pored njih, Amerikanci se rado okreću proizvodima destilerija kao što su NON iz Australije, Proxies ili Studio Null.

Cene ovih pića variraju od 1,75 dolara za konzervu bezalkoholnog piva do 150 dolara za bocu vina. Koliko će američki potrošači biti spremni da izdvoje kako bi i u narednoj godini donosili “zdravije odluke” i da li će se ovaj trend preliti i na ostatak sveta? Ostaje da se vidi.

  • GOCA BG

    29.12.2022 #1 Author

    Trend ce biti i u drugom zemljama,ali kod nas sigurno nece…

    Odgovori

  • Ika

    29.12.2022 #2 Author

    svesna nacija, i promocija zdravog zivota

    Odgovori

  • SUNCOKRET

    30.12.2022 #3 Author

    Pivo i vino i imaju potrošače upravo zato što imaju alkohol. Ovaj trend neće biti baš masovan i zbog visoke cene. Treba biti samo umeren.

    Odgovori

  • LEKI

    31.12.2022 #4 Author

    Zdrav život je postao ozbiljan biznis

    Odgovori

  • Anna

    3.1.2023 #5 Author

    Volela bih da vidim koliko bi bilo interesovanje u Srbiji za bezalkoholno vino. 😁

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.