Švajcarski proizvođač luksuzne robe Richemont nadmašio očekivanu zaradu
13.5.2023 15:46 Autor: Redakcija Biznis.rs 10
Richemont, švajcarski proizvođač luksuzne robe i vlasnik brenda Cartier, objavio je zaradu koja je nadmašila procene analitičara, jer se prodaja u Kini oporavila nakon završetka politike „Covid Zero“.
Operativni profit iznosio je 5,03 milijarde evra (7,3 milijarde američkih dolara), a prodaja je porasla za 14 odsto u stalnim valutama, međugodišnje do marta, saopštio je Richemont, nadmašujući procene analitičara. Akcije kompanije su porasle čak 5,9 odsto, piše Bloomberg.
Predsednik kompanije, milijarder Johan Rupert, rekao je da će se ekonomska volatilnost i politička neizvesnost nastaviti.
On je dodao da su brendovi kompanije dobro pozicionirani da zadovolje snažnu potražnju, vođenu obnovom putovanja kupaca iz Kine. Rivali poput LVMH i Prade nedavno su prijavili prihode u prvom kvartalu bolje od očekivanih zbog veće potražnje u Kini.
Međutim, Rupert je istakao da su kineski potrošači bili oprezni u pogledu potrošnje nakon ukidanja pravila covida i da kompanija ne očekuje da će se potražnja tamo oporaviti tako snažno kao što je slučaj sa potražnjom u SAD-u nakon ukidanja pandemijskih mera. Dok pojedinci iz Kine ponovo putuju, velika grupna putovanja još se ne realizuju u većoj meri jer su visoki troškovi leta, smatra milijarder.
Pročitajte još:
„Brendovi sa jakom cenom će verovatno izaći kao pobednici u narednim mesecima“, smatra Žan-Filip Berši (Jean-Philippe Bertschy), analitičar iz Vontobela, i dodaje da je Richemont veoma dobro pozicioniran sa svojim brendovima, te da kompanija ima sve uslove za dalje povećanje tržišnog udela.
SHALIMAR
13.5.2023 #1 AuthorNista njima bez Kineza…
BAĆA
14.5.2023 #2 AuthorŠvajcarska uvek ima skupe stvari
ZVONČICA
14.5.2023 #3 AuthorOni su uvek na nivou
VALERIJA
14.5.2023 #4 AuthorDrgao mi je da postoji i ova statistika, to znači da nije sve tako sivo nego kako se gleda.
BLIZANAC
14.5.2023 #5 AuthorTako je to sa jakim i stabilnim krporacijama
MAJA
14.5.2023 #6 AuthorKompanija koja ima strategiju i plan
SUNCICA
14.5.2023 #7 AuthorSvajcarci nikad nisu u krizi
REA
21.5.2023 #8 AuthorKriza pa se investira u zlato,satove i umetnine!
Goga13
8.6.2023 #9 AuthorUvek su ljudi za vreme krize ibvestirali u satove, zlato, nakit generalno. Tako je i sad.
AJA
9.6.2023 #10 AuthorSvajcarci imaju kvalitet, a Kinezi to prepoznaju