nakon oporavka kineskog tržišta

Švajcarski proizvođač luksuzne robe Richemont nadmašio očekivanu zaradu

LifestyleLuksuzSvet

13.5.2023 15:46 Autor: Redakcija Biznis.rs 10

Švajcarski proizvođač luksuzne robe Richemont nadmašio očekivanu zaradu Švajcarski proizvođač luksuzne robe Richemont nadmašio očekivanu zaradu
Richemont, švajcarski proizvođač luksuzne robe i vlasnik brenda Cartier, objavio je zaradu koja je nadmašila procene analitičara, jer se prodaja u Kini oporavila nakon... Švajcarski proizvođač luksuzne robe Richemont nadmašio očekivanu zaradu

Richemont, švajcarski proizvođač luksuzne robe i vlasnik brenda Cartier, objavio je zaradu koja je nadmašila procene analitičara, jer se prodaja u Kini oporavila nakon završetka politike „Covid Zero“.

Operativni profit iznosio je 5,03 milijarde evra (7,3 milijarde američkih dolara), a prodaja je porasla za 14 odsto u stalnim valutama, međugodišnje do marta, saopštio je Richemont, nadmašujući procene analitičara. Akcije kompanije su porasle čak 5,9 odsto, piše Bloomberg.

Predsednik kompanije, milijarder Johan Rupert, rekao je da će se ekonomska volatilnost i politička neizvesnost nastaviti.

On je dodao da su brendovi kompanije dobro pozicionirani da zadovolje snažnu potražnju, vođenu obnovom putovanja kupaca iz Kine. Rivali poput LVMH i Prade nedavno su prijavili prihode u prvom kvartalu bolje od očekivanih zbog veće potražnje u Kini.

Međutim, Rupert je istakao da su kineski potrošači bili oprezni u pogledu potrošnje nakon ukidanja pravila covida i da kompanija ne očekuje da će se potražnja tamo oporaviti tako snažno kao što je slučaj sa potražnjom u SAD-u nakon ukidanja pandemijskih mera. Dok pojedinci iz Kine ponovo putuju, velika grupna putovanja još se ne realizuju u većoj meri jer su visoki troškovi leta, smatra milijarder.

„Brendovi sa jakom cenom će verovatno izaći kao pobednici u narednim mesecima“, smatra Žan-Filip Berši (Jean-Philippe Bertschy), analitičar iz Vontobela, i dodaje da je Richemont veoma dobro pozicioniran sa svojim brendovima, te da kompanija ima sve uslove za dalje povećanje tržišnog udela.

  • SHALIMAR

    13.5.2023 #1 Author

    Nista njima bez Kineza…

    Odgovori

  • BAĆA

    14.5.2023 #2 Author

    Švajcarska uvek ima skupe stvari

    Odgovori

  • VALERIJA

    14.5.2023 #4 Author

    Drgao mi je da postoji i ova statistika, to znači da nije sve tako sivo nego kako se gleda.

    Odgovori

  • BLIZANAC

    14.5.2023 #5 Author

    Tako je to sa jakim i stabilnim krporacijama

    Odgovori

  • MAJA

    14.5.2023 #6 Author

    Kompanija koja ima strategiju i plan

    Odgovori

  • SUNCICA

    14.5.2023 #7 Author

    Svajcarci nikad nisu u krizi

    Odgovori

  • REA

    21.5.2023 #8 Author

    Kriza pa se investira u zlato,satove i umetnine!

    Odgovori

  • Goga13

    8.6.2023 #9 Author

    Uvek su ljudi za vreme krize ibvestirali u satove, zlato, nakit generalno. Tako je i sad.

    Odgovori

  • AJA

    9.6.2023 #10 Author

    Svajcarci imaju kvalitet, a Kinezi to prepoznaju

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.