revizija pokazala da kompanija treba da se fokusira na najprodavanije artikle drugih proizvođača

U Amazonu razmatraju da obustave svoje robne marke

SvetVesti

15.7.2022 08:19 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

U Amazonu razmatraju da obustave svoje robne marke U Amazonu razmatraju da obustave svoje robne marke
Kompanija Amazon počela je drastično da smanjuje broj artikala koje prodaje pod sopstvenim brendovima, a insajderi za Wall Street Journal potvrđuju da se razmatra... U Amazonu razmatraju da obustave svoje robne marke

Kompanija Amazon počela je drastično da smanjuje broj artikala koje prodaje pod sopstvenim brendovima, a insajderi za Wall Street Journal potvrđuju da se razmatra mogućnost potpunog napuštanja poslovanja privatnih robnih marki u cilju ublažavanja regulatornog pritiska.

Amazonov poslovni segment privatnih robnih marki obuhvata čak 243.000 proizvoda u 45 različitih kućnih brendova, ali od 2020. godine predstavlja izvor kontroverzi jer se takmiči sa direktnom konkurencijom na sopstvenoj platformi.

Odluka o smanjenju svojih brendova delimično je rezultat razočaravajuće prodaje mnogih artikala, rekli su neimenovani izvori. Takođe je i poledica kritika zakonodavaca da je kompanija u poziciji nelojalnog konkurenta jer na vidljivijim pozicijama reklamira najpre proizvode iz svoje kuće.  

Tokom proteklih šest meseci, rukovodstvo Amazona je naložilo svom timu privatnih robnih marki da smanji listu artikala i da “ne preuređuje” mnoge od njih. Direktori su razgovarali o smanjenju asortimana privatnih marki u SAD za više od polovine.

Taj potez je pokrenut nakon pregleda poslovanja od strane dugogodišnjeg izvršnog direktora Amazona Dejva Klarka (Dave Clark) koji je preuzeo mesto šefa njenog globalnog potrošačkog poslovanja u januaru 2021. godine. Ali Klark je napustio kompaniju prošlog meseca.

Kao rezultat njegove revizije, Klark je sugerisao da se kompanija fokusira na najprodavaniju robu drugih ponuđača preko svoje platforme, kao što su Target ili Walmart, i na taj način iskoristi vrednost popularnih brendova, umesto da uzaludno širi spektar sopstvene ponude koja nailazi na slab odziv potrošača.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...