nastavlja se oporavak zabavnih parkova i rast broja pretplatnika striming platforme kompanije

Disney zabeležio rezultate bolje od očekivanih

BerzaNovacSvetVesti

11.8.2022 10:25 Autor: Redakcija Biznis.rs 4

Disney zabeležio rezultate bolje od očekivanih Disney zabeležio rezultate bolje od očekivanih
Vrednost akcija kompanije Walt Disney porasla je za više od šest odsto po jučerašnjem zatvaranju trgovanja na Wall Streetu nakon objave kvartalnog izveštaja o... Disney zabeležio rezultate bolje od očekivanih

Vrednost akcija kompanije Walt Disney porasla je za više od šest odsto po jučerašnjem zatvaranju trgovanja na Wall Streetu nakon objave kvartalnog izveštaja o njenim poslovnim rezultatima.

Zarada po akciji od 1,09 dolara bila je bolja od ranije konsenzusne procene od 0,98 dolara. Prihod je porastao 26 odsto u odnosu na isti period prethodne godine na 21,5 milijardi dolara, nadmašivši raniju procenu od 20,99 milijardi dolara.

Kako prenosi Investing.com, prihodi segmenta Disney Media and Entertainment Distribution porasli su za 11 odsto u odnosu na prethodnu godinu na 14,1 milijardu dolara u trećem kvartalu.

Direktni prihodi od potrošača porasli su za 19 odsto u odnosu na prethodnu godinu na 5,1 milijardu dolara. Prodaja/licenciranje sadržaja i drugi prihodi porasli su za 26 odsto u odnosu na prethodnu godinu na 2,1 milijardu dolara.

Prihod segmenta Disney parkova porastao je za 70 procenata u odnosu na prethodnu godinu na 7,4 milijarde dolara, odražavajući poboljšane rezultate u međunarodnim parkovima i odmaralištima, prvenstveno zbog rasta u Diznilendu u Parizu, što je delimično nadoknadilo smanjenja zbog zatvaranja Dizney parka u Šangaju.

„Imali smo odličan kvartal, veliki porast gledanosti sportova uživo i značajan rast pretplatnika na našim servisima za striming. Sa 14,4 miliona novih pretplatnika na našoj platformi Disney+ u trećem fiskalnom kvartalu, sada imamo 221 milion ukupnih pretplata u našim ponudama za strimovanje“, rekao je Bob Čapek (Bob Chapek), izvršni direktor kompanije.

Ovakvi rezultati dolaze u pravom trenutku za kompaniju i samog Čapeka, koga su kritikovali zbog nekoliko ranijih kreativnih odluka, pre svega vezanih za funkcionisanje animatorskog studija Pixar. S druge strane, kompanija beleži bolje rezultate zabavnih parkova što je i razumljivo nakon dve godine njihovog potpunog ili delimičnog zatvaranja zbog pandemije.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...