Platforme kompanije Meta pružiće korisnicima mogućnost da na profilima prikažu svoje kolekcije tokena

Facebook i Instagram ulaze u NFT igru

Hi-techLifestyleSvetVesti

20.1.2022 20:04 Autor: Redakcija Biznis.rs 4

Facebook i Instagram ulaze u NFT igru Facebook i Instagram ulaze u NFT igru
Facebook i Instagram kreiraju budućnost u kojoj će korisnici imati mogućnost da prikažu nezamenljive tokene (NFT-ove) koje poseduju na svojim profilima na društvenim mrežama.... Facebook i Instagram ulaze u NFT igru

Facebook i Instagram kreiraju budućnost u kojoj će korisnici imati mogućnost da prikažu nezamenljive tokene (NFT-ove) koje poseduju na svojim profilima na društvenim mrežama. Timovi koji rade na tome trenutno razvijaju i prototip koji će pomoći korisnicima da kreiraju kolekcionarske tokene, navode izvori upoznati sa situacijom.

Dve osobe koje su želele da ostanu anonimne izjavile su i da se u kompaniji Meta razmatra kreiranje prodavnice za trgovanje NFT-ovima. Projekat je, kažu, još u ranoj fazi razvoja i lako bi se mogao promeniti, prenosi Financial Times.

Ipak, ovo je jasan znak da kompanija Meta ima cilj da se uključi u igru sa popularnim NFT-ovima, koji su prošle godine dostigli globalnu tržišnu vrednost od 40 milijardi dolara.

Glavna prodavnica za NFT-ove OpenSea, koja uzima 2,5 odsto od svake prodaje, ovog meseca je zaradila 300 miliona dolara i tako dostigla vrednost od 13 milijardi dolara, samo šest meseci nakon što je zabeležila rast vrednosti do 1,5 milijardi dolara.

Jedna od najvećih američkih kripto menjačnica Coinbase planira da otvori sopstvenu prodavnicu. Društvena mreža Twitter, konkurent kompaniji Marka Zakerberga (Mark Zuckerberg), testira mogućnosti nezamenljivih tokena, a platforma Reddit je već predstavila sopstvenu kolekciju NFT avatara.

Plan kompanije Meta je da na ovaj način pomogne umetnicima da unovče svoja digitalna dela u trenutku kada se velike svote novca ulažu u precenjene kolekcije NFT-ova, kao što su CryptoPunks i Bored Ape Yacht Club.

Kupci ovih ekskluzivnih kolekcija uglavnom ih objavljuju kao svoje profilne slike na Twitter profilima, i tako drugima stavljaju do znanja koji je njihov status u digitalnom svetu.

Direktor kompanije Instagram Adam Moseri (Adam Mosseri) je u decembru rekao da njegov tim “aktivno ispituje NFT-ove”, ne ulazeći u detalje.

Kako izgleda, u pomenutim planovima ključnu ulogu će igrati digitalni novčanik Novi na Facebook platformi, naveli su anonimni izvori.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...