Nije saopšteno hoće li se ovaj model nastaviti

Netflixovi filmovi u jednom od najvećih bioskopa u Americi

Hi-techKulturaLifestyleSvetVestiZanimljivosti

23.11.2021 20:11 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Netflixovi filmovi u jednom od najvećih bioskopa u Americi Netflixovi filmovi u jednom od najvećih bioskopa u Americi
Netflix više nije javni neprijatelj broj jedan u očima mega bioskopa Cinemarka, budući da je početkom novembra film Red notice oborio rekorde gledanosti, upravo... Netflixovi filmovi u jednom od najvećih bioskopa u Americi

Netflix više nije javni neprijatelj broj jedan u očima mega bioskopa Cinemarka, budući da je početkom novembra film Red notice oborio rekorde gledanosti, upravo u Cinemarku.

Pre pandemije, Cinemark je, poput velikih rivala iz lanca pozorišta AMC Entertainment i Regal Cinemas, u velikoj meri odbacio Netflixove naslove jer se strimer nije pridržavao koncepta devedesetodnevnog plana za projekcije. To je značilo da je Netflix morao da se osloni na 150 do 300 manjih bioskopa koji su davali njegove filmove.

Netflix nije saopštio da li će se ova strategija nastaviti i za druge komercijalno orijentisane originalne filmove i signalizira da ne postoji pristup koji odgovara svima. Sve u svemu, pušta oko 30 filmova godišnje u bioskopima u vreme kada se manji, nezavisni bioskopi muče, piše Hollywoodreporter.

Novi talas pandemije korona virusa je uticao na promenu u tradicionalnom prikazivanju filmova. Dvejn Džonson (Dwayne Johnson), Rajano Rejnolds (Ryan Reynolds) i Gel Gedotot (Gal Gadot) naplatili su ukupno preko 200 miliona dolara ulogu u najskupljem Netflixovom filmu. 

Foto: Pixabay.com

Ova strategija ne bi bila moguća da film nije projektovan u Cinemark bioskopu, jednom od tri najveća bioskopa u zemlji. 

Netflix nije saopštio da li će se ova strategija nastaviti i za druge komercijalno orijentisane originalne filmove, ali je ocenio da ne postoji pristup koji odgovara svima. 

Sve u svemu, godišnje se pušta oko 30 filmova u bioskopima u vreme kada se manji, nezavisni bioskopi muče.

Iako Netflix pruža više podataka o gledanosti nego ranije, i dalje neće prijaviti zaradu na blagajnama. Apple TV+ takođe ne prijavljuje prihode na blagajnama za filmove koje prikazuje u odabranim bioskopima. Amazon Studios u prošlosti nije izveštavao o brojevima, ali sada to čini za neke od svojih naslova.

Insajderi na blagajnama veruju da je Red Notice zaradio dva do tri miliona dolara do 17. novembra, ali ne postoji način da budemo sigurni. To bi se obično smatralo neznatnim iznosom za film sa tri najveće svetske zvezde, ali prodaja karata nije Netflixov poslovni model, već pretplatnici.

“Nema smisla da Netflix izveštava o zaradama. Mislim da je to još uvek veliki test. Da se ​​radi o širokom nacionalnom izdanju, situacija bi mogla biti drugačija”, rekao je analitičar sa Wall Streeta Erik Hendler (Eric Handler).

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...