Regionalni portal o poletanjima iz Lađevaca

Aerodrom Morava doživeo fijasko, u zimskoj sezoni letovi samo do Istanbula

SrbijaU fokusu

12.2.2024 09:21 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Aerodrom Morava doživeo fijasko, u zimskoj sezoni letovi samo do Istanbula Aerodrom Morava doživeo fijasko, u zimskoj sezoni letovi samo do Istanbula
Regionalni portal koji prati dešavanja u vazdušnom saobraćaju ZamaAero piše da je Aerodrom Morava u Lađevcima “najveći fijasko i propust u istoriji regiona”. Državno,... Aerodrom Morava doživeo fijasko, u zimskoj sezoni letovi samo do Istanbula

Regionalni portal koji prati dešavanja u vazdušnom saobraćaju ZamaAero piše da je Aerodrom Morava u Lađevcima “najveći fijasko i propust u istoriji regiona”.

Državno, ali i lokalno rukovodstvo tvrdilio je da Morava ima potencijala. I to najčešće u predizbornim kampanjama. Kako ga onda nije bilo za letove ka Beču? Linije koja je najavljivana kao perspektivna, a aktivno je funkcionisala svega šest meseci, prenosi N1.

Danas postoje letovi do Istanbula, dva puta nedeljno. U letnjoj sezoni se može putovati i do Tivta i Soluna.

I sada se postavlja pitanje, zašto Morava nema više letova?

“Odgovor je vrlo jednostavan. Zato što nema dovoljno putnika. Morava koja je na samo sat i po autoputem od Aerodroma Beograd, nema nikakve šanse da se profiliše uz Beograd koji ima ogroman broj linija i mnogo frekvencija. I zato nije konkurentna. Moravi gravitira premalo potencijalnih putnika. Zašto je onda potrošeno više od 40 miliona evra za ovaj aerodrom i zaposleno nekoliko desetina radnika? Definitivno najveći fijasko i propust u istoriji regiona”, piše portal ZamaAero.

Zanimljivo je da nijedna turistička agencija ne nudi aranžmane za ove destinacije, pa je interesovanje putnika i dalje malo.

S druge strane turistički radnici kao problem ističu odabir linija, smatrajući da će za porodice putovanje do Crne Gore i Soluna i dalje biti jeftinije autobusom.

Pogled na more iz aviona
Foto: Unsplash.com

„Mi smo zemlja u kojoj će aerodromi morati da rade više, Niški aerodrom će morati da radi mnogo jače, ali će i Lađevci, odnosno Morava, osim ove dve ili tri linije koje postoje za Istanbul i Solun, morati da radi još više i još bolje, a za to je potrebno da budemo još bogatiji“, rekao je predsednik Aleksandar Vučić 6. decembra prošle godine.

”Jedan od osnovnih ugovora koji je presudio i Moravi i Nišu jeste onaj sa Vinici u Francuskoj. Ugovor podrazumeva i razvoj lokalnih aerodroma u blizini beogradskog. To je ugovor koji moramo da znamo, kako bi smo znali šta je presudilo našem i niškom aerodromu. A to je ono što Vučić zna, a mi ne znamo. Sve drugo on ne zna, a mi znamo”, kaže Predrag Voštinić iz Lokalnog fronta iz Kraljeva.

Odgovor na ovu analizu portala ZamaAero, nije stigao ni iz Ministarstva saobraćaja, kao ni od Javnog preduzeća Aerodromi Srbije. Ka aerodromu Morava postoji samo jedan putokaz, širine oko pola metra. I to je ono što je oduvek bilo čudno.

Zašto putokazi ka putničkom aerodromu nisu snažno i jasno naglašeni, kao svuda u svetu, kako ne biste imali šansu da ga promašite? Ispostavilo se da je Morava jedan mali aerodrom, kao i taj znak na Ibarskoj magistrali.

  • SUNCE

    12.2.2024 #1 Author

    To je pored svega i stvar organizacije.Sigurna sam da se mogu bolje iskoristiti potencijali aerodroma u Ladjevcima.

    Odgovori

  • Vale

    15.2.2024 #2 Author

    Treba da vise saradjuju sa turistickim agencijama I da imaju bolju reklamu, da budu vidljivi. Mora se ulagati u marketing

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...