Do sada su prikupili 58,6 miliona dolara od investitora

Domaći Tenderly na listi Top 100 Web3 startapa globalne platforme Dealroom

Firme u fokusuInovacijePreduzetnikSrbija

12.12.2023 09:55 Autor: Milica Rilak 1

Domaći Tenderly na listi Top 100 Web3 startapa globalne platforme Dealroom Domaći Tenderly na listi Top 100 Web3 startapa globalne platforme Dealroom
Globalna platforma Dealroom svrstala je domaći startap Tenderly na svoju listu Top 100 startapa koje treba pratiti u oblasti Web3 tehnologija, a na osnovu... Domaći Tenderly na listi Top 100 Web3 startapa globalne platforme Dealroom

Globalna platforma Dealroom svrstala je domaći startap Tenderly na svoju listu Top 100 startapa koje treba pratiti u oblasti Web3 tehnologija, a na osnovu svog Dealroom Signala – algoritma koji je ova međunarodna baza podataka o startapima razvila kako bi pomogla investitorima i startapima.

Plasman među Top 100 je utoliko značajniji s obzirom na to da, u kategoriji Web3, Dealroom u svojoj bazi ima čak 3.896 startapa, a inače pokriva 70 „startap ekosistema“, uključujući i srpski od februara ove godine.

Tenderly je inače odavno na mapi ulagača – do sada su, prema podacima Dealrooma prikupili 58,6 miliona dolara u okviru serije A i B, što znači da je kompanija u fazi ubrzanog razvoja.

Domaća kompanija čije je sedište na Novom Beogradu registrovana je 2019. godine i u potpunom je vlasništvu druge firme – Tenderly Technologies, koja je registrovana u SAD.

Četvorica osnivača – Andrej Benčić, Bogdan Habić, Miljan Tekić i Nebojša Urošević razvili su end-to-end platformu namenjenu korisnicima koji žele da izgrade inovativne blokčejn proizvode.

Tenderly je, inače, do sredine 2021. privukao seed investiciju od 3,3 miliona dolara, u rundi finansiranja koju je predvodio VC fond Point Nine Capital, da bi u seriji A koja je ubrzo usledila dobio 15,3 miliona dolara od grupe investitora koje je predvodio Accel, fond koji je svojevremeno bio među prvima koji su uložili u Facebook ili Spotify. Zatim je u martu 2022. godine usledila serija B investiranja, u kojoj su privukli čak 40 miliona dolara od „starih“ ulagača Accel i Point Nine ali i još osam investitora.

Vidljivost na Dealroomu je, inače, poprilična novina za srpski startap ekosistem, čija se vrednost procenjuje na oko milijardu dolara. Naše kompanije uključene su na ovu globalnu mapu u februaru ove godine, a trenutno se na njoj nalazi 350 startapa sa srpskim „državljanstvom“.

„Sa zadovoljstvom podržavamo rast i vidljivost srpskog ekosistema na Dealroom platformi. Zahvaljujući uspešnoj saradnji sa Inicijativom Digitalna Srbija i uz podršku Ministarstva za nauku, tehnološki razvoj i inovacije Republike Srbije, ova platforma predstavlja jedinstveno rešenje za isticanje najperspektivnijih sektora u startap ekosistemu, zajedno sa ključnim tehnološkim igračima koji tome doprinose“, rekao je tada Matju Demolin (Matthieu Demolin), direktor sektora za ekosisteme u Dealroomu.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.