Najviše se prodavala hrana za kućne ljubimce

Kompanija Nestlé za prvih devet meseci zabeležila organski rast od 7,8 odsto

Firme u fokusuSrbijaU fokusu

19.10.2023 15:38 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Kompanija Nestlé za prvih devet meseci zabeležila organski rast od 7,8 odsto Kompanija Nestlé za prvih devet meseci zabeležila organski rast od 7,8 odsto
Kompanija Nestlé objavila je finansijske rezultate za prvih devet meseci 2023. godine, gde je zabeležen pozitivni organski rast od 7,8 odsto. Marjana Davidović, generalna... Kompanija Nestlé za prvih devet meseci zabeležila organski rast od 7,8 odsto

Kompanija Nestlé objavila je finansijske rezultate za prvih devet meseci 2023. godine, gde je zabeležen pozitivni organski rast od 7,8 odsto.

Marjana Davidović, generalna direktorka kompanije Nestlé za tržišta Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije navela je da u prvih devet meseci 2023. godine u Srbiji takođe zabeležen pozitivni organski rast od 6,9 odsto.

Kada je reč o planovima za naredni period kompanija očekuje da se organski rast prodaje kreće između sedam i osam odsto, dok bi osnovna marža operativne dobiti pri trgovanju trebalo da bude između 17 i 17,5 odsto. Takođe, očekuje se da će osnovna zarada po akciji u stalnoj valuti porasti između šest i 10 odsto.

Izvršni direktor kompanije Nestlé Mark Šnajder (Mark Schneider) rekao je da su raznovrsni portfolio i strukturirana ponuda omogućili snažan organski rast u prvih devet meseci ove godine.

“Ovi parametri ulivaju nam poverenje da će realni interni rast, koji obuhvata obim i asortiman, biti pozitivan u drugom delu godine i ponovo postati glavni pokretač rasta u budućnosti. Takođe smo unapredili našu strategiju ishrane, fokusirajući se na jasne informacije o porcijama, nutritivnu transparentnost i odgovorni marketing prema deci. Postavili smo ambiciozan cilj da do 2030. godine povećamo prodaju naših nutritivno bogatijih proizvoda za 20-25 milijardi švajcarskih franaka“, naveo je Šnajder.

Po kategoriji proizvoda, najveći doprinos organskom rastu imala je kategorija za kućne ljubimce koja je zabeležila dvocifreni rast. Kafa je zabeležila visok jednocifreni rast, sa pozitivnim razvojem prodaje širom brendova i kanala. Ishrana za bebe dostigla je visoku jednocifrenu stopu rasta u velikom broju brendova i geografskih regiona, isto kao i mlečni proizvodi, koji su bili predvođeni dodacima za kafu.

Konditorski proizvodi su zabeležili dvocifreni rast, dok su gotova jela i pomoćna sredstva za kuvanje zabeležili srednji jednocifreni rast.

Organski rast iznosi 7,8 odsto, uz rast cena koji je iznosio 8,4 odsto, odražavajući negativne uticaje inflacije u poslednje dve godine.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...