kompanija uputila putnicima izvinjenje zbog kašnjenja letova

Uprava beogradskog aerodroma: Kvalitetne usluge nakon okončanja započetih radova

Firme u fokusuInfrastrukturaInvesticijeSrbija

23.6.2023 17:06 Autor: Redakcija Biznis.rs 10

Uprava beogradskog aerodroma: Kvalitetne usluge nakon okončanja započetih radova Uprava beogradskog aerodroma: Kvalitetne usluge nakon okončanja započetih radova
Uprava beogradskog Aerodroma Nikola Tesla danas se izvinila putnicima zbog kašnjenja letova usled tehničkog kvara na rendgenskom sistemu u Terminalu 2 i obećala da... Uprava beogradskog aerodroma: Kvalitetne usluge nakon okončanja započetih radova

Uprava beogradskog Aerodroma Nikola Tesla danas se izvinila putnicima zbog kašnjenja letova usled tehničkog kvara na rendgenskom sistemu u Terminalu 2 i obećala da će po okončanju započetih investicija aerodromske usluge konstantno biti na visokom nivou.

Kako je objašnjeno u saopštenju kompanije Belgrade Airport, kvar se dogodio juče u jutarnjim satima, a putnici su preusmereni na šaltere za prijavu na let u Terminalu 1, što je uticalo na brzinu procesa otpreme i odložilo vremena poletanja avio-prevoznika u tom periodu, prenosi Beta.

Kvar je otklonjen oko 10 časova, a uticao je na kašnjenje 14 jutarnjih odlaznih letova, od ukupno 113 odlaznih putničkih letova tokom jučerašnjeg dana.

Na aerodromu je juče realizovano 232 dolaznih i odlaznih putničkih letova.

„Aerodrom u ovom periodu još uvek realizuje velike investicione radove na proširenju i modernizaciji aerodromske infrastrukture, uz istovremeno opsluživanje najvećeg obima saobraćaja u istoriji aerodroma. Po završetku radova, očekujemo da konstantno održavamo visok nivo usluge čemu težimo“, navodi se u kompanijskom saopštenju.

Beogradskim aerodrom po osnovu koncesionog ugovora upravlja francuska kompanija Vinci od koje je danas ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić zatražio da obezbede dovoljno ljudi i da se na aerodromu sve usluge ispunjavaju redovno i bez velikih čekanja.

  • Vale

    23.6.2023 #1 Author

    Usluge su uvek I bile kvalitetne, jos I bolje ce biti

    Odgovori

  • SUZI

    24.6.2023 #3 Author

    Nadam se da ce odrzati visok nivo kvaliteta i usluga.

    Odgovori

  • SHALIMAR

    24.6.2023 #4 Author

    Profesionalno,nema sta…

    Odgovori

  • DOBRILA

    25.6.2023 #5 Author

    Sve treba da se poboljša.. super

    Odgovori

  • mile

    25.6.2023 #6 Author

    Tako i treba

    Odgovori

  • MAXMAD

    25.6.2023 #7 Author

    Na osnovu čega vam verovati?

    Odgovori

  • NATI

    25.6.2023 #8 Author

    Nek im isplate ostetu

    Odgovori

  • MAJA

    25.6.2023 #9 Author

    Hajde, nadamo se da ce tako i biti

    Odgovori

  • SUNCICA

    25.6.2023 #10 Author

    Sveje bolje i bolje, samo cujemo da letovi bas ne funkcionisu

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.