Finansijska održivost važna pri odlučivanju o letovima na nove međunarodne destinacije
BiznisFirme u fokusuSvetU fokusu
23.2.2022 18:24 Autor: Redakcija Biznis.rs 4
Šef indijske avio-kompanije Vistara Vinod Kanan (Vinod Kannan), rekao je da će finansijska održivost biti važna pri odlučivanju o letenju na nove međunarodne destinacije.
Vistara je započeo svoje međunarodne letove pre manje od tri godine, i trenutno prevozi putnike do 11 stranih destinacija, piše Easterneye.biz.
„Za ostale destinacije biće odlučujuća cena goriva, jer su troškovi sve veći, te bi trebalo da razmotrimo gde ćemo da letimo“ rekao je Kanan u utorak.
Cene nafte su poslednjih dana skočile u svetlu eskalacije tenzija između Ukrajine i Rusije.
„Cena goriva je skoro 100 dolara po barelu. To je veoma značajno povećanje u poređenju sa prošlogodišnjim. Iz perspektive potražnje, situacija se poboljšava“, rekao je Kannan.
Avio-kompanija će u svakom slučaju nastaviti da preispituje svoje poslovanje, rekao je on.
„Sagorevanje goriva u dužim letovima kada je cena ovog derivata visoka je nešto što moramo da uzmemo u obzir, što možda ranije nije bilo tako problematično. Dakle, ove kalkulacije i procene će biti urađene. Naravno, takođe ćemo tražiti način kako da poboljšamo naše proizvode i usluge da bismo mogli da ostvarimo i bolju cenu. Dakle, sagledaćemo sve aspekte“, rekao je Kanan.
Prema rečima šefa Vistara, većina Indijaca voli da leti direktnim letovima i ne želi da preseda između dve tačke željene destinacije, uglavnom zbog Covida-19 i pogodnosti.
Avio-kompanija je obavljala letove do pet prekomorskih destinacija pre covida. Tokom pandemije, Vistara je počela sa radom u londonskom Hitrouu, Daki, Dubaiju, Dohi, Frankfurtu, Šardži, Maliju i Parizu.
Pročitajte još:
„Uspeli smo da iskoristimo avione veoma produktivno, a međunarodni letovi su nam dobro došli. Kako se granice otvaraju, biće sve veća konkurencija i verujemo da će naši proizvodi i usluge izdržati test vremena“, rekao je on.
O planovima za letove za Sjedinjene Američke Države, šef Vistare je rekao da je se radi na realizaciji, i da je ona pod znakom pitanja zbog isporuke aviona Boeing 787. Dva postojeća aviona Boeing 787 koriste se za Evropu i neke druge destinacije kao čarter letovi.
LIMUN ŽUT
23.2.2022 #1 AuthorS obzirom da je cena goriva naglo skočila, zaista su neohodna racionalna rešenja.
ZVE84
23.2.2022 #2 AuthorAvio kompanija nikada ne može da bude na gubitku
MIŠKOVIĆ
24.2.2022 #3 Authornaravno da se rade procene i da samo letovi koji su održivi opstaju, ogromni troskovi su za jedan let. cena kerozina raset a pandemija je nanela ogromne gubitne velikim avio kompanijama
svakako manje kompanije ttreba vrlo pažljivo da otvaraju nove destinacije
Dragana
24.2.2022 #4 AuthorMoraju i aviokompanije da izvrse promenu poslovanja sobzirom na desavanja na trzistu.