gubici se nastavljaju

Kineski proizvođač e-automobila Nio zaostaje u prodaji

AutomobiliLifestyleSvet

5.12.2023 19:24 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Kineski proizvođač e-automobila Nio zaostaje u prodaji Kineski proizvođač e-automobila Nio zaostaje u prodaji
Kineski proizvođač električnih automobila Nio saopštio je da ima kvartalni gubitak od 4,6 milijardi juana (864,5 miliona dolara), i revidirao prognoze. Nio očekuje prihod... Kineski proizvođač e-automobila Nio zaostaje u prodaji

Kineski proizvođač električnih automobila Nio saopštio je da ima kvartalni gubitak od 4,6 milijardi juana (864,5 miliona dolara), i revidirao prognoze.

Nio očekuje prihod od oko 16,7 milijardi juana u poslednjem kvartalu ove godine, što je manje od prosečne procene analitičara od 21,4 milijarde juana. Nio očekuje da ć́e prodati 47.000 do 49.000 vozila u kvartalu, navodi se u saopštenju od utorka dok su analitičari prognozirali 59.426 jedinica, prenosi Bloomberg.

Nekada smatran jednom od najsjajnijih zvezda u usponu na kineskom tržištu električnih vozila, Nio tek treba da ostvari profit i zaostaje za planiranom prodajom.

Auto-kompanija je imala cilj da isporuči 250.000 električnih vozila ove godine, ali je do kraja novembra dostigla samo 142.026. jedinica.

Kompanija je u novembru smanjila 10 odsto svoje radne snage, čak i nakon što je investicioni fond koji podržava vlada Abu Dabija u junu ubrizgao skoro 740 miliona dolara u zamenu za udeo od sedam odsto.

Nio je takođe prodao jednu milijardu dolara konvertibilnih obveznica u septembru, a Bloomberg News je izvestio da razmatra prikupljanje dodatnih tri milijarde dolara od investitora.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.