Internet prodaja u "sajber ponedeljku" iznosila 11,3 milijarde dolara

Novi rekordi prodaje u SAD za praznike

LifestyleZanimljivosti

3.12.2022 15:48 Autor: Redakcija Biznis.rs 24

Novi rekordi prodaje u SAD za praznike Novi rekordi prodaje u SAD za praznike
Rekordan broj Amerikanaca je kupovao tokom Dana zahvalnosti, dok je obim online prodaje tokom „sajber ponedeljka“ dostigao najviši nivo u istoriji, uprkos tome što... Novi rekordi prodaje u SAD za praznike

Rekordan broj Amerikanaca je kupovao tokom Dana zahvalnosti, dok je obim online prodaje tokom „sajber ponedeljka“ dostigao najviši nivo u istoriji, uprkos tome što se inflacija u Sjedinjenim Američkim Državama kretala oko svog najvišeg nivoa u poslednje četiri decenije.

Ukupno 196,7 miliona potrošača kupovalo je u prodavnicama i na internetu tokom petodnevnih praznika od Dana zahvalnosti do „sajber ponedeljka“, 24. do 28. novembra, prema istraživanju Nacionalne maloprodajne federacije (NRF) i Prosper Insights & Analitics.

Ova cifra ukazuje na povećanje od oko 17 miliona kupaca u odnosu na prošlu godinu i nadmašila je procenu organizacija od 166,3 miliona napravljenu pre vikenda Dana zahvalnosti, prenosi Anadolu Agency.

Više od 122,7 miliona potrošača posetilo je obične prodavnice tokom vikenda Dana zahvalnosti, što je 17 odsto više u odnosu na 2021. godinu, dok se 130,2 miliona kupaca okrenulo online prodavcima, što je povećanje od dva odsto u odnosu na prošlu godinu, saopštio je NRF.

Crni petak je i dalje bio najpopularniji dan za kupovinu u prodavnicama sa 72,9 miliona ljudi, što je povećanje od 6,4 miliona sa 66,5 miliona zabeleženih 2021. godine, a online prodaju iskoristilo je 87,2 miliona Amerikanaca.

Usledilo je rekordnih 77 miliona potrošača koji su se odlučili za online kupovinu tokom „sajber ponedeljka“, dok je rekordnih 59 odsto Amerikanaca koristilo mobilne uređaje tog dana, u odnosu na 52 odsto u 2021. godini.

Internet prodaja u „sajber ponedeljku“ iznosila je 11,3 milijarde dolara, prema podacima kompanije za praćenje aktivnosti e-trgovine Adobe Analitics. Ova cifra je povećanje od 5,8 odsto u odnosu na prošlu godinu kada je e-maloprodaja iznosila 10,7 milijardi dolara.

Adobe Analitics procenjuje da će 210 milijardi dolara biti potrošeno na mreži tokom dva meseca praznične sezone od 1. novembra do 31. decembra.

  • BIJUTI27

    3.12.2022 #1 Author

    Hahaha
    crni petak je najveca prevara i pljacka u svetu. Šta je zanimljivo? Stavlja se kao na snizenje ona roba sto treba da se BACI, a pri tome je skuplje nego sto treba…po pravilu crni petak treba da bude 70 %, na primer telefon koji kosta 1000 evra da bude za 300 realno.. . to je crni petak a ne nebitne stvari se prodaju sto niko nece da kupi. Povecaju cenu 70 pošto, a kao navodno stavi snizenje 50 posto sto znaci 20 posto kradu od normalne cene…. Debilizam totalni!

    Odgovori

  • Lelica

    3.12.2022 #2 Author

    Kod njih je to popularno za dan zahvalnosti da kupuju.

    Odgovori

  • GOCA BG

    3.12.2022 #3 Author

    To se i ocekivalo,a maksimum ce biti pred Bozic…

    Odgovori

  • TATJANA

    3.12.2022 #4 Author

    Otvorili se Ameri, nisu stedeli

    Odgovori

  • MADMAX

    4.12.2022 #5 Author

    Ova sveopšta kriza je samo ojačala $ i povećala kupovnu moć Amerike.

    Odgovori

  • SUNCOKRET

    4.12.2022 #6 Author

    Pa lepo. Ovo govori samo da amerikanci nisu još uvek osetili drastično pad standarda zbog postojećih ekonomskih kretanja u svetu.

    Odgovori

  • ZVE84

    4.12.2022 #7 Author

    Svakog dana sve više ljudi kupuju preko neta…

    Odgovori

  • LJUBIŠA

    4.12.2022 #8 Author

    Oni su poznati kupoholičari, samo im daj povod i
    popuste, kupiće i smeće u vreći

    Odgovori

  • MARKO7

    4.12.2022 #9 Author

    Pa kod njih je uvek tako pred praznike

    Odgovori

  • SRDJAN

    4.12.2022 #10 Author

    Mora da su bile bas povoljne cene pa je toliko skocila prodaja

    Odgovori

  • Milovan94

    4.12.2022 #11 Author

    Tek idu praznici tako da očekujem obaranje novih rekorda

    Odgovori

  • STRAHINJA

    4.12.2022 #13 Author

    Sve ok, ali americka potrosacka bujica ne prestaje ni u vremenima krize, da nije smesno bilo bi tuzno

    Odgovori

  • SNEZANA

    4.12.2022 #14 Author

    A ovamo kriza,nesto tu ne stima.

    Odgovori

  • kaćica

    4.12.2022 #15 Author

    Svi kupuju kada su najvece rasprodaje

    Odgovori

  • Emilija

    4.12.2022 #16 Author

    Ljudi prate popuste

    Odgovori

  • LIMUN ŽUT

    4.12.2022 #17 Author

    To samo znači da se trenutno kretanje u svetu naziva pogrešnim imenom i to svakako nije inflacija. Nadimo malo adekvatnije ime i svet će biti drugačiji.

    Odgovori

  • VILENJAK

    4.12.2022 #18 Author

    Odlično osmišljeno uzimanja para!

    Odgovori

  • Ika

    4.12.2022 #19 Author

    Biće i kod nas rekordi

    Odgovori

  • Boba3

    4.12.2022 #20 Author

    Opšte poznato trošenje oko praznika, nisam iznenađen

    Odgovori

  • BOJANA

    5.12.2022 #21 Author

    Sa rekordnim cenama, rekordna i prodaja.

    Odgovori

  • FRUIT04

    11.12.2022 #22 Author

    Uvek bilo pred praznicno novogodisnje ludilo. Ameri su za to eksperti.

    Odgovori

  • MALENA

    11.12.2022 #23 Author

    Ljudi se sve vise opredeljuju za online kupovinu

    Odgovori

  • Tina

    12.12.2022 #24 Author

    Kupuju I sta treba I sta ne treba. Procenat impulsivne kupovine je veliki. Placanje karticama je lakse, ne vidi se novac, pa se lakse I trosi, nego kes

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...