Ryanair nezadovoljan odlukom Aerodroma Podgorica da poveća takse
3.7.2023 09:46 Autor: Redakcija Biznis.rs 0
![Ryanair nezadovoljan odlukom Aerodroma Podgorica da poveća takse](https://biznis.rs/wp-content/uploads/2023/04/young-handsome-man-with-bag-his-shoulder-hurry-airport-640x363.jpg)
![Ryanair nezadovoljan odlukom Aerodroma Podgorica da poveća takse](https://biznis.rs/wp-content/uploads/2023/04/young-handsome-man-with-bag-his-shoulder-hurry-airport-750x425.jpg)
![Ryanair nezadovoljan odlukom Aerodroma Podgorica da poveća takse](https://biznis.rs/wp-content/uploads/2023/04/young-handsome-man-with-bag-his-shoulder-hurry-airport-640x363.jpg)
Zbog odluke Aerodroma Podgorica da poveća takse, Ryanair je odlučio da prekine letove te kompanije iz Podgorice za Barselonu, Mančester i Zagreb, rečeno je dnevnom listu „Pobjeda“ iz te irske avio-kompanije.
„Ovo povećanje naplate čini Aerodrom Podgorica potpuno nekonkurentnim u poređenju sa drugim evropskim aerodromima koji smanjuju naknade da bi stimulisali oporavak i rast saobraćaja, i imaće štetan uticaj na povezanost, turizam i ekonomiju Crne Gore“, istakli su u toj niskobudžetnoj kompaniji.
Osim Ryanaira, letove iz Podgorice ka Beču i Rimu od oktobra će ukinuti i mađarski Wizz Air.
U izjavi za Pobjedu, iz Wizz Aira su kazali da su u okviru stalnog istraživanja i potrage za novim mogućnostima ruta, doneli odluku da privremeno obustave letove između Beča i Podgorice, kao i Rima i Podgorice, ali da će te rute nastaviti da postoje tokom letnje sezone.
Iz Aerodroma su za portal Cdm istakli da ih kompanije Ryanair i Wizz Air nisu zvanično obavestile da od kraja oktobra ukidaju letove ka Barseloni, Zagrebu, Rimu i Beču.
Pročitajte još:
„U komunikaciji sa avio-kompanijama, Aerodromi Crne Gore redovno ažuriraju informacije o statusu postojećih i potencijalnih ruta. Iako zvanično obaveštenje nije dostavljeno, postoje najave da pomenute rute neće održati celogodišnjost, ali i da se može računati na otvaranje novih“, rekli su iz Aerodroma, uz ocenio da LCC (low cost carier) kompanije posluju po biznis modelu koji se ogleda u relativno čestim korekcijama koje se odnose na frekvencije i rute, pa čak i promene baze.
Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.