Kompanije garantuju “vrhunsku bezbednost” ličnih podataka korisnika

Netflix odabrao Microsoft za prikazivanje reklama u jeftinijoj opciji svoje usluge

LifestyleSvetVesti

14.7.2022 09:07 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Netflix odabrao Microsoft za prikazivanje reklama u jeftinijoj opciji svoje usluge Netflix odabrao Microsoft za prikazivanje reklama u jeftinijoj opciji svoje usluge
Netflix je izabrao Microsoft za partnera u prikazivanju reklamnog sadržaja u jeftinijoj verziji svoje usluge za video strimovanje, za koju se očekuje da će... Netflix odabrao Microsoft za prikazivanje reklama u jeftinijoj opciji svoje usluge

Netflix je izabrao Microsoft za partnera u prikazivanju reklamnog sadržaja u jeftinijoj verziji svoje usluge za video strimovanje, za koju se očekuje da će biti lansirana već pre kraja ove godine, uz obećanje da će minimizovati upade u ličnu privatnost koji često prate digitalno oglašavanje.

Najavljeno savezništvo predstavlja veliki korak ka Netflixovom ulasku u polje oglašavanja, nakon što je uporno odbijao da uključi reklame u svoju uslugu video strimovanja od njenog početka pre 15 godina, podseća Wall Street Journal.

Iz Netflixa je prvi put nagovešteno da će početi da prikazuje reklame pre tri meseca, pošto je u tada objavljenom kvartalnom izveštaju prikazan gubitak od oko 200.000 pretplatnika, usred oštrije konkurencije i rastuće inflacije koja je pritiskala kućne budžete, što je dovelo do toga da menadžment shvati da je došlo vreme da se potrošačima omoguće manje skupi paketi, ali uz prikazivanje reklama.

Kompanija je u svom saopštenju upozorila da će verovatno prijaviti još veće gubitke pretplatnika u periodu od aprila do juna, povećavajući hitnost da se uvede jeftinija verzija usluge. Taj pad je ujedno doprineo i snižavanju cene akcija od 70 odsto do sada ove godine, izbrisavši pritom oko 190 milijardi dolara kapitalizacije na berzi.

Netflix bi trebalo da objavi svoj finansijski izveštaj za drugi kvartal (april-jun) 19. jula, ali još uvek nije precizirano kada će njena opcija sa reklamama biti dostupna, osim što će se pojaviti pre 2023. godine.

Netflikova najava o partnerstvu sa Microsoftom takođe je izostavila ključnu informaciju – očekivanu cenu opcije podržane oglasima.

“Veoma je rano to reći, imamo još puno posla“, rekao je Greg Peters, izvršni direktor Netflika, u postu koji je takođe istakao Microsoftovu “snažnu zaštitu privatnosti“, prenosi AP.

Spajanje reklama sa uslugom za video strimovanje koja ima više od 220 miliona pretplatnika predstavlja veliki podstrek za Microsoft, koji je u poslednjih 20 godina bio uključen u dugotrajnu i često žestoku bitku sa kompanijom Google, dominantnom silom u digitalnom oglašavanju.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.