Pored Passata povlače se i Audi TT, Mazda CX-3, Citroen C1

Odlazak u penziju automobilskog klasika

AutomobiliPoslovanjeSrbijaSvetVesti

15.1.2022 14:36 Autor: Stanislav Stanišić 9

Odlazak u penziju automobilskog klasika Odlazak u penziju automobilskog klasika
Jedan od najpopularnijih automobilskih brendova na ovim prostorima, nemački Volkswagen (VW), odlučio je da obustavi proizvodnju modela Passat limuzina za evropsko tržište. Ovaj potez... Odlazak u penziju automobilskog klasika

Jedan od najpopularnijih automobilskih brendova na ovim prostorima, nemački Volkswagen (VW), odlučio je da obustavi proizvodnju modela Passat limuzina za evropsko tržište.

Ovaj potez se najavljivao u poslednje dve godine, a razlozi za takvu odluku su snažnija prodaja Passata karavan i postojanje slično pozicioniranog Arteona.

VW je najavio i kraj Passata u SAD, a tamošnji 2022 Passat Limited Edition označava kraj proizvodnje u Americi. Treba podsetiti da je Passat bio dostupan kao limuzina i karavan od 1973. godine, kada je lansiran originalni model.

Nagađa se da će ovaj potez pripremiti put budućem modelu Aero B. To potpuno električno vozilo je trenutno u razvoju, a inspirisano je dizajnom ID Space Vizzion koncepta iz 2019. Očekuje se da će Aero B stići i kao limuzina i kao karavan.

Aero B je navodno samo radni naziv modela, a VW bi mogao da ga promeni da bi pratio ustaljenu šemu o imenovanju električnih ID vozila. Njegova premijera se očekuje krajem ove ili početkom 2023. godine.

Foto/pixabay.com

U okviru reorganizacije proizvodnje Volkswagen povlači i veliki monovolumen Sharan, ali i modele iz svog koncerna, Seat Mi i Škodu Citigo.

Audi će prestati da proizvodi sportski kupe TT, koji je dugo bio zaštitni znak kompanije.

Citroen povlači model C1, a Peugeot svoj najmanji auto 108. Mazda će se oprostiti s malim SUV-om CX-3, a njegovu ulogu će preuzeti veći CX-30.

Salone novih automobila ove godine napustiće i Renault Talisman i Ford Mondeo, u varijanti limuzine i karavana. Renault će takođe reći zbogom Scenicu i Espaceu – monovolumeni su odavno izgubili korak sa SUV-ovima i više ne mogu da prate njihove prodajne brojke.

Mercedes je već ukinuo Smart EQ forfour, te Mercedes-AMG GT 63 SE Performance.

  • STEFAN

    15.1.2022 #1 Author

    Steta zaista

    Odgovori

  • Branko

    15.1.2022 #2 Author

    Zaista je bio klasik…

    Odgovori

  • BIJUTI27

    15.1.2022 #3 Author

    Šteta, limuzine su imale posebno lepu liniju i spoljašnjost.

    Odgovori

  • VILENJAK

    16.1.2022 #4 Author

    Ženama je estetika auta na 1 prvom mestu… 😊Limuzina je daleko elegantnija od karavana…

    Odgovori

  • MAJALG

    17.1.2022 #5 Author

    Steta!

    Odgovori

  • NATI29

    17.1.2022 #6 Author

    Jedan od boljih modela

    Odgovori

  • Dzebac

    18.1.2022 #7 Author

    😭

    Odgovori

  • JELENA

    20.1.2022 #8 Author

    Steta 😔

    Odgovori

  • ACIKA

    2.2.2022 #9 Author

    Nek je sa srecom penzija i vidimo se u Srbiji za 20 godina, kad cena bude dostupna siroj narodnoj masi.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...