Atlantic Grupa preuzima Strauss Adriatic
23.5.2023 12:51 Autor: Redakcija Biznis.rs 4
Atlantic Grupa danas je predala obavezujuću ponudu za kupovinu kompanije Strauss Adriatic, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila. Zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji, navodi se u saopštenju kompanije.
Obavezujuća ponuda bazirana je na ukupnoj vrednosti transakcije („enterprise value“) u iznosu od 40,5 miliona evra, bez dugovanja i gotovine, te pretpostavljajući redovan nivo normalizovanog neto radnog kapitala na dan zaključenja transakcije.
Strauss je poznat po jakim brendovima kafe – Doncafe i C kafa – a koji bi se ovom akvizicijom pridružili regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffe-u.
Uz poznate brendove, Atlantic bi preuzeo i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda, kao i 220 zaposlenih.
“Atlantic Grupa najveći je proizvođač kafe u regionu jugoistočne Evrope, a ova je akvizicija sasvim na liniji strateškog određenja ka jačanju našeg osnovnog poslovanja. Po odobrenju Komisije, biće mi zadovoljstvo poželjeti dobrodošlicu Doncafeu, C kafi, te koleginicama i kolegama koji zajedno s njima ulaze u naš sistem“, komentarisao je potpredsednik Atlantic Grupe Mate Štetić.
“Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlene i samu kategoriju kafe. Ponosni smo na rezultate koje smo kao kompanija dosad ostvarili i uvereni smo da će, po odobrenju regulatornih tela, Atlantic Grupa nastaviti uspešno razvijati integrisano poslovanje s kafom na tržištu Srbije“, zaključio je generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić.
Pročitajte još:
Atlantic Grupa namerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kafom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfolija i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu, piše u kompanijskom saopštenju.
Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kafe, čokolade i slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Poslednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kafe u Srbiji i regionu, kao i jačanju konkurentnosti regionalne industrije kafe i lokalnih brendova, ističu iz Atlantica.
DUCA
23.5.2023 #1 AuthorSvaka čast Atlantik grupa se realno širi i ulaže u razvoj poslovanja kafom.
SUZI
23.5.2023 #2 AuthorBravo za njih.
Milica
24.5.2023 #3 AuthorA monopol?
SHALIMAR
26.5.2023 #4 AuthorOdlicno,samo da poboljsaju kvalitet koji se vec izgubio..