brendovi Grand i Doncafe pod istim krovom

Atlantic Grupa preuzima Strauss Adriatic

RegionSrbija

23.5.2023 12:51 Autor: Redakcija Biznis.rs 4

Atlantic Grupa preuzima Strauss Adriatic Atlantic Grupa preuzima Strauss Adriatic
Atlantic Grupa danas je predala obavezujuću ponudu za kupovinu kompanije Strauss Adriatic, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila. Zaključenje transakcije podložno je prethodnom... Atlantic Grupa preuzima Strauss Adriatic

Atlantic Grupa danas je predala obavezujuću ponudu za kupovinu kompanije Strauss Adriatic, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila. Zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji, navodi se u saopštenju kompanije.

Obavezujuća ponuda bazirana je na ukupnoj vrednosti transakcije („enterprise value“) u iznosu od 40,5 miliona evra, bez dugovanja i gotovine, te pretpostavljajući redovan nivo normalizovanog neto radnog kapitala na dan zaključenja transakcije.

Strauss je poznat po jakim brendovima kafe – Doncafe i C kafa – a koji bi se ovom akvizicijom pridružili regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffe-u.

Uz poznate brendove, Atlantic bi preuzeo i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda, kao i 220 zaposlenih.

“Atlantic Grupa najveći je proizvođač kafe u regionu jugoistočne Evrope, a ova je akvizicija sasvim na liniji strateškog određenja ka jačanju našeg osnovnog poslovanja. Po odobrenju Komisije, biće mi zadovoljstvo poželjeti dobrodošlicu Doncafeu, C kafi, te koleginicama i kolegama koji zajedno s njima ulaze u naš sistem“, komentarisao je potpredsednik Atlantic Grupe Mate Štetić.

“Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlene i samu kategoriju kafe. Ponosni smo na rezultate koje smo kao kompanija dosad ostvarili i uvereni smo da će, po odobrenju regulatornih tela, Atlantic Grupa nastaviti uspešno razvijati integrisano poslovanje s kafom na tržištu Srbije“, zaključio je generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić.

Atlantic Grupa namerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kafom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfolija i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu, piše u kompanijskom saopštenju.

Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kafe, čokolade i slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Poslednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kafe u Srbiji i regionu, kao i jačanju konkurentnosti regionalne industrije kafe i lokalnih brendova, ističu iz Atlantica.

  • DUCA

    23.5.2023 #1 Author

    Svaka čast Atlantik grupa se realno širi i ulaže u razvoj poslovanja kafom.

    Odgovori

  • SUZI

    23.5.2023 #2 Author

    Bravo za njih.

    Odgovori

  • Milica

    24.5.2023 #3 Author

    A monopol?

    Odgovori

  • SHALIMAR

    26.5.2023 #4 Author

    Odlicno,samo da poboljsaju kvalitet koji se vec izgubio..

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...