Erste Group menja vizuelni identitet
29.12.2022 14:18 Autor: Redakcija Biznis.rs 0
Erste Group, uključujući i Erste banku u Srbiji, najavila je da će njen celokupni vizuelni identitet biti u potpunosti izmenjen i modernizovan u skladu sa “uzbudljivim poslovnim poglavljem” tokom kojeg će nastaviti da sledi viziju osnivača grupe, kao i uverenja i vrednosti na kojima ona počiva.
“Brend može dugoročno biti uspešan samo ukoliko predstavlja odraz jasnih vrednosti i uverenja i živi u skladu sa njima. To je ono po čemu se izdvajamo još od našeg osnivanja, pre više od 200 godina. Naše klijente stavljamo u središte svega što radimo i sa njima gradimo ravnopravan odnos pun uzajamnog poštovanja. Želimo da ljudi prepoznaju naše vrednosti, osete ovu našu viziju, i to je upravo ono čemu će naš novi korporativni dizajn grupe doprineti”, izjavio je Vili Černko (Willi Cerniko), predsednik Izvršnog odbora Erste Group.
Postepena implementacija, odnosno uvođenje potpuno novog izgleda na lokalnom tržištu, počeće od januara 2023. godine.
“Naša poslovna priča započela je još daleke 1864. godine u Novom Sadu i tokom više od 150 godina uspešnog poslovanja i prilagođavanja ciljnim javnostima banka je kontinuirano menjala i unapređivala svoj vizuelni identitet, pokazujući ne samo svoju fleksibilnost već i spremnost na promene”, navodi se u saopštenju.
Korporativni dizajn Erste Group je u potpunosti modernizovan i usklađen sa novim tehnologijama digitalnog sveta.
“Pravi je trenutak da Erste brend napravi veliki iskorak sa našim novim dizajnom. Time će naš brend postati još pristupačniji, fleksibilniji i orijentisaniji na budućnost“, kaže direktor Sektora za upravljanje brendom i komunikacijama Erste Group Mario Štadler (Mario Stadler).
Pročitajte još:
Novi vizuelni identitet obuhvata optimizovani logotip, nove korporativne boje i novi font. Erste logotip zadržava svoj prepoznatljiv i jedinstven karakter, ali će biti osvežen u dizajnu i monohromatski u primeni. Rezultat ovih promena je jedinstven korporativni dizajn koji omogućava ujednačeno iskustvo brenda na svim kanalima.
Zasluge za strateški razvoj novog vizuelnog identiteta pripadaju agenciji Jung fon Mat.
Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.