popularnost raste i u evropi

Prihodi od ženskog sporta premašiće 2024. barijeru od milijardu dolara

LifestyleSvet

29.11.2023 18:44 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Prihodi od ženskog sporta premašiće 2024. barijeru od milijardu dolara Prihodi od ženskog sporta premašiće 2024. barijeru od milijardu dolara
Globalni prihodi od ženskog sporta prvi put će premašiti milijardu dolara u 2024. godini zahvaljujući rastućoj popularnosti, saopštili su finansijski stručnjaci iz kompanije Deloitte.... Prihodi od ženskog sporta premašiće 2024. barijeru od milijardu dolara

Globalni prihodi od ženskog sporta prvi put će premašiti milijardu dolara u 2024. godini zahvaljujući rastućoj popularnosti, saopštili su finansijski stručnjaci iz kompanije Deloitte.

Očekuje se da će prihodi fudbala dostići 555 miliona američkih dolara od ukupno predviđenih 1,28 milijardi dolara 2024. godine, nakon veoma uspešnog Svetskog prvenstva 2023. u Australiji i Novom Zelandu, prenosi AFP.

Međutim, više od 50 odsto ukupnog prihoda od ženskog sporta i dalje se ostvaruje u Severnoj Americi uprkos rastu ženskog fudbala u Evropi.

Deloitte očekuje da će procene timova i liga nastaviti da rastu, a predviđa se da će vrednosti nekoliko timova sledeće godine premašiti 100 miliona američkih dolara.

„Tokom poslednjih nekoliko godina videli smo izuzetan rast u ženskom sportu širom sveta, što je dovelo do značajnog povećanja njegove komercijalne vrednosti, što je zauzvrat dovelo do sve većeg interesovanja investitora“, rekla je Dženifer Haskel (Jennifer Haskel), vođa uvida u Deloitte Sports Business Group.

„Najvažnije je da se ženski sport sve više posmatra kao jedinstven proizvod koji se sve više razlikuje od muškog elitnog sporta“, dodala je ona.

Ovaj rast angažovanja navijača i investitora dovodi do novih, poboljšanih mogućnosti za klubove i lige, uključujući veća komercijalna partnerstva, veće učešće i više sportskih događaja.

Očekuje se da će rastuća popularnost ženskog sporta dovesti do većeg broja termina za emitovanje u udarnom terminu i vidljivosti na platformama za striming.

Komercijalni prihod i dalje čini više od 50 odsto ukupnog prihoda, ali taj procenat opada zahvaljujući većim ugovorima o emitovanju i posećenosti utakmica.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...