TikTok nudi korisnicima uslugu online kupovine
8.12.2021 18:01 Autor: Redakcija Biznis.rs
Kompanija TikTok sada u ponudi ima online kupovinu kao i organizovane događaje sa zabavnim sadržajima koji posetiocima omogućavaju da kupuju proizvode direktno na platformi. Ovo je još jedan od doprinosa novom finansijskom fenomenu poznatom kao “društvena kupovina”.
Generalni direktor kompanije TikTok za Veliku Britaniju i Sjedinjene Američke Države Rič Votervort (Rich Waterworth) izjavio je da je ovo značajan momenat i da je e-commerce važna prilika za TikTok kada su u pitanju investicije.
Bilo da je u pitanju sportska oprema ili kozmetika, potrošači sve više pretražuju platforme kao što su Facebook i Instagram u potrazi za proizvodima koje planiraju da kupe. TikTok, koji se pojavio 2018. godine u Velikoj Britaniji , sada planira da se uključi u trku.
Pandemija korona virusa ubrzala je ovu odluku jer su se radnje zatvarale u toku lokdauna, a kupci sve više okretali internet kupovini. Društvene mreže su u tome videle svoju priliku za profit, pa su našle način da proizvode prodaju direktno potrošačima.
Prema izveštaju firme Insider Intelligence, od 2019. do 2021. godine broj internet kupaca u SAD porastao je za 25 odsto, na nivo od 80 miliona, a predviđa se da će do 2023. ovaj broj porasti do 100 miliona.
TikTok je odabrao da svoju novu uslugu prvo promoviše u Velikoj Britaniji, u nadi da će spoj zabave i kreativnih sadržaja kompaniji doneti deo potrošačkog kolača u vreme praznika.