Nastavlja se velika borba društvenih mreža za naklonost pripadnika generacije z

TikTok pokušava da bude LinkedIn za mlade

Hi-techLifestyleSvetVesti

21.7.2021 20:55 Autor: Marko Miladinović

TikTok pokušava da bude LinkedIn za mlade TikTok pokušava da bude LinkedIn za mlade
Sve popularnija društvena mreža TikTok je pokrenula pilot program TikTok Resumes, u želji da njime privuče pripadnike takozvane generacije Z, tako što će im... TikTok pokušava da bude LinkedIn za mlade

Sve popularnija društvena mreža TikTok je pokrenula pilot program TikTok Resumes, u želji da njime privuče pripadnike takozvane generacije Z, tako što će im pružiti jednostavnu alatku za kreiranje kratkih poslovnih video rezimea i jednostavno povezivanje sa velikim poslodavcima širom sveta.

Za sada je projekat otvoren za korisnike samo kratkoročno, odnosno zaključno sa 31. julom ove godine, a neke od kompanija koje će na ovaj način prihvatati nove radnike su Chipotle, Shopify, Target i Alo Yoga.

Prema podacima Business Insidera, od ove godine na kineskoj mreži TikTok ima više korisnika generacije Z nego na Instagramu – zapravo je preko polovine korisnika aplikacije mlađe od 24 godine.

Primera radi, samo 19,3 odsto korisnika LinkedIna pripada istom demografskom korpusu. Na ovaj način TikTok želi da zadrži postojeće mlade korisnike i pruži im nove servise koji će ih polaku uvući u poslovni svet budućnosti. CareerTok je već poprilično razvijena podsekcija TikToka, na kojoj korisnici razmenjuju karijerne savete i ideje.

Pripadnicima generacije Z smatraju se osobe rođene od kraja devedesetih pa do 2010. godine.

Prema podacima iz marta ove godine, TikTok je beležio oko milijardu korisnika na mesečnom nivou.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.