U protekle tri godine u digitalnu ekonomiju uključeno i 35 miliona malih preduzeća
BiznisFirme u fokusuPoslovanjeSvet
8.6.2023 13:49 Autor: Redakcija Biznis.rs 1
Mastercard je u četvrtak objavio svoj Godišnji izveštaj o društvenoj odgovornosti, koji donosi presek aktivnosti koje je kompanija poduzela tokom 2022. godine kako bi dostigla zacrtane ciljeve koji se odnose na zaštitu životne okoline, društvenu odgovornost i korporativno upravljanje.
Kako navode u saopštenju, ESG strategija i projekti koji se sprovede su usaglašeni sa stubovima: Ljudi, Prosperitet i Planeta, a rezultati su direktno povezani i mere se kroz dugoročni uspeh kompanije.
Najvažnija dostignuća uključuju osnaživanje ljudi da ostvare svoj puni potencijal – 3,6 miliona devojaka širom sveta prošlo kroz Girls4Tech program edukacije u STEM oblasti. Uloženo je 420 miliona dolara u afro-američke zajednice u SAD-u u protekle tri godine.
„Podsticanje prosperiteta širom sveta pokazuje da već je dostignut cilj da do 2025. godine obezbedimo rešenja za 25 miliona žena preduzetnica koja će im pomoći u razvoju njihovih poslovanja. Od 2015. godine, više od 780 miliona ljudi finansijski uključeno u digitalnu ekonomiju, a u protekle tri godine u digitalnu ekonomiju je uključeno i 35 miliona malih preduzeća. U protekle tri godine obezbeđeno je 240 miliona dolara podrške za mala preduzeća i njihove zaposlenike pogođene pandemijom“, navodi se u saopštenju.
Pročitajte još:
Koalicija Priceless Planet sada uključuje više od 130 korporativnih partnera globalno, a 2022. dodato je 15 novih lokacija za pošumljavanje širom sveta. U odnosu na 2016. kao referentnu godinu, emisije iz Scope 1 i 2 su smanjene za 44 odsto, a emisije iz Scope 3 za 40 procenata u 2022. godini.
Fokus kompanije Mastercard je na jačanju ekonomija i osnaživanju ljudi, odnosno na izgradnji održive ekonomije u kojoj svi pojedinci i biznisi imaju jednake prilike da napreduju.
SHALIMAR
10.6.2023 #1 AuthorSvaka cast za brojku…